fredag den 4. maj 2012

Tur til Skagen, fodboldkamp og konfirmation

Hej med jer skønne læsere!
Jeg kom hjem fra Skagen-turen med klassen i går. Fem timer i bus og tog, jeg var smadret! Men jeg var kun lige hjemme i tyve minutter, og så cyklede jeg ned på hallen, for jeg skulle til fodboldkamp - og det var den fedeste fodboldkamp ever. Selvom jeg var helt smadret, og vild træt, og slet ikke orkede noget som helst, så tog jeg mig sammen. Vi var bagud 3-1 da den første halvleg blev fløjtet af, men vi tog os sammen, og kampen sluttede 6-3 til os. Jeg scorede fire mål, og jeg scorede hattrick. Det var fucking fedt, at score er bare verdens bedste følelse, jeg elsker fodbold!
 I dag har jeg været til konfirmation, ved min veninde Emma. Jeg synes at hun er super sej. Hun hader kjoler, så hun er 'bare' blevet konfirmeret i Hummel tøj. Det er fandme fedt at hun bare har sin egen mening, synes jeg. Hele min krop har det bare af lort til i dag. Jeg har vildt ondt i min nakke, min lyske gør sindssyg ondt når jeg går, mine skuldre gør så ondt at jeg er ved at tude, jeg har lidt hovedpine og er forfærdeligt træt. Mine lår er også godt mørbanket af alt det fodbold, alle gå og cykleturene i Skagen, så nu slapper jeg bare 110 % af. 
 Vi spiste madpakke på vej til Grenen i Skagen. - Faxe Kondi'en er ikke min, jeg drikker ikke sodavand, hæh. :-)
 Vi mødte Line, i en butik i Skagen! Hun er super sød! - Fuck et dårlig billede, men det er det eneste. )-: 
 Grenen - undskyld den dårlige kvalitet. Det er taget med min mobil.

- Der kommer måske flere billeder senere. Hyg jer! 

Emilie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar