onsdag den 9. maj 2012

Fodbold, fodbold, fodbold og Noah. ♥

Hej bloggere


Jeg har rigtig travlt med fodbold lige nu, og der er ikke så meget at blogge om. Men som sagt, bruger jeg meget tid på fodbold lige nu, enten er jeg til træning, til fodboldkamp hvor jeg selv spiller, ellers er jeg nede på hallen og støtte vores klubs andre fodboldhold, og se dem spille, ellers følger jeg med i fodbold i fjernsynet, og selvfølgelig følger jeg mit yndlingshold FC. Barcelona, og holder mig så godt updated som jeg kan. Jeg har også fulgt lidt med i Champions League og Premier League. Jeg har lidt had til Chelsea og Real Madrid ligenu, over at de slog Barcelona, og det gjorde da ondt i mit Barcelona hjerte, men jeg er kommet mig lidt over det, hæh. :-P 

Min yndlings sang lige nu, vil jeg dele med jer! Jeg elsker virkelig sangen, teksten og melodien er bare perfekt! Så lyt til den, den er helt klart det værd! 

Hyg jer, jeg skal til fodboldkamp! 
- Emilie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar