torsdag den 10. maj 2012

Fodbold... igen + nyt skab

Hej bloggen
I går var jo til fodbold, med u13 som jeg fortalte. Jeg er faktisk også rigtig u13-spiller, men jeg spiller på u15. Nå men, vi vandt 13-2. Jeg ELSKER fodbold, man får bare verdens bedste følelse når man scorer, så lægger man slet ikke mærke til at det regner, at man har jord og græs op af benene, og at man er gennemblødt helt ind til undertøjet. Man lægger ikke mærke til at ens ben er mørbankede efter tre dage i træk med fodbold, man får bare et totalt kick - en fantastisk lykkefølelse, som jeg ville ønske at alle prøver på et tidspunkt i deres liv! Jeg scorede to mål, og jeg tror faktisk at jeg er topscorer for mit hold lige nu. Ikke at det betyder noget, men alligevel. Jeg er nok alligevel ikke topscorer i lang tid endnu, hæhæ! Jeg har jo et fantastisk hold! Nå, men i dag spillede vi så også kamp, bare en træningskamp mod nogle drenge fra skolen. Vi vandt 6-3, og det var bare super fedt! HAHA, drenge, piger kan også spille fodbold, så hold kæft. Deres træner var også ovre og sige til os, at vi faktisk spillede godt, bedre end han havde regnet med. Tak, siger vi bare så! :-) Jeg scorede desværre ingen mål i denne kamp, første gang i denne sæson hvor jeg spiller en kamp jeg ikke scorer i, faktisk! :) Jeg ville ønske at jeg kunne sætte et billede ind af vores fodboldhold, men jeg har det ikke så godt med at sætte et billede af dem ind, uden at de ved det, så det kommer nok ikke til at ske. 

Nå, jeg har faktisk fået endnu et skab, så jeg har endnu mere plads til mit tøj! En af dagene tror jeg at jeg vil tage et billede af det, og af nogle af mine kjoler eller mit yndlingstøj, så i måske bliver lidt inspirerede. Det hele skal jo ikke handle om fodbold! Tihi! :-)
Mit yndlingshold er 100 procent FC. Barcelona! Og min yndlingsspillere er Lionel Messi og Charles Puyol. 

Jeg LOVER at der ikke kommer så meget om fodbol mere! Jeg bruger bare alt min tid på det lige nu... nå, en i må hygge jer!

PS. Billederne er taget fra Weheartit.com 

Møøøøøsser fra Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar