torsdag den 17. maj 2012

Løbebånd, is, og dovne-dag

Hej med jer!
Jeg er så over-lykkelig-glad for at det er en slags mini ferie, eller forlænget weekend lige nu. For jeg orker virkelig ikke skolen for tiden! I dag har vi været ude at hente vores nye løbebånd, som er 'brugt', eller det vil sige at de bare har stået, og ikke rigtig er blevet brugt overhovedet. Købsprisen var rigtig 7000 kr, men fordi det var 'brugt' fik vi det til 2500 kr. I morgen tror jeg at jeg vil ud og løbe et par kilometer, og i får nok et billede af det. Ellers har jeg været ude og få is med min moooooar, og ellers har jeg bare læst en masse blade, læst en novelle på Movellas, kigget på blogge, hørt musik og set fjernsyn. En rigtig hyggelig dag! Jeg har været for doven til at tage nogen billeder overhovedet i dag! Så jeg har nuppet et fra Weheartit.com
Jeg gentager og understreger: Nej, det er ikke mig på billedet og jeg ejer ingen copyrights. Billedet er fra www.weheartit.com

Møsser fra Emilie.

1 kommentar:

  1. Fin blog!
    tag et smut forbi min, moske kan vi følges! :)
    http://anna-mitlivminetankermig.blogspot.com/

    SvarSlet