søndag den 20. maj 2012

Min dag i billeder

Min dag
 Hej med jer dejlige læsere. Dagen i dag har jeg brugt på at løbe fem km, på mit elskede løbebånd, som der er et billede af herunder. Jeg har været sammen med min elskede familie, lavet bål og stegt pølser i det her dejlige vejr. Og så har jeg leget lidt med min mors overskønne spejlrefleks kamera. Jeg orker slet ikke i skole i morgen, og jeg gider heller ikke i seng, selvom jeg snart burde prøve at sove, da klokken er kvart i elleve. Håber at i alle har haft en super skøn weekend!
Vores nye løbebånd.
Billedet herover, elsker jeg bare. Det er mig i en gammel skjorte, som jeg bare har bundet. Jeg elsker mavebluser, og det er jo in i år, (ifølge flere bloggere) med mavebluser, og skjorter der er bundet knude på. 

Kys fra Emilie

2 kommentarer:

  1. Rigtig fin blog! Tænkte på om vi skulle følges?:)

    Knus
    line-line-line.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej.
    Jeg kan se at du følger mig på min blog, men over google. Så ville spørge om du ville følge mig via bloglovin måske? Så er det også nemmere for dig.
    -Sentopiabyme.blogspot.com

    Mvh. Frederikke.

    SvarSlet